poniedziałek, 13 listopada 2017

594. Listopad z Anią

W listopadzie u Ani inspiruje nas Renia Walczak. Renia wymyśliła dla nas tematy proste i przyjemne :)
U mnie konika na biegunach brak...

Kartki wg mapki




Okolicznościowa - medalion ( owal lub koło) 3D , lub zamiennie kwiaty + cekiny

Kolaż dla szefowej

Mam nadzieję, że żabol się nie udławi z powodu braku konika na biegunach... No konika miałam, ale dałam na kartkę urodzinową... Aniu przyjmiesz bez konika?


***
Kto zagląda do Ewy i na fb ten już wie, że wygrałam Potworne wyzwanie #2 za sprawą poniższego boxa. Bardzo się cieszę :)



24 komentarze:

  1. Uleńko! Gratuluję Ci wygranej, A karteczki jak zawsze Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrana w pełni zasłużona, gratuluję! A karteczki jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Piekne listopadowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula gratulacje , to I miejsce było bezapaelcyjne , Twój box zasługiwał na I miejsce w 100%.
    Pewnie , że przyjmę bez konika :-) Karteczki cudne zrobiłaś , fajne grafiki na tych z mapką a box też super jest .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kartki:) No i gratuluję kolejnej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia, gratuluję wygranej :) Piękne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! Przepiękny ten box więc to nie dziwota. A kartki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki. Gratuluję wygranej 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Super kartki - też miałam problem z konikiem, ale los pozwolił mi go rozwiązać, o czym napiszę.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki :)
    Czekam na odpowiedź Ani, bo też mam problem z konikiem :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że serdecznie gratuluję Ci wygranej, bo w pełni zasłużona :))Boxik jest cudny.

      Usuń
  11. Śliczne karteczki zrobiłaś :)
    Gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej:))bardzo ładne kartki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulciu, kartki są tak piękne, że nawet konik nie potrzebny. Gratuluję wygranej (w pełni zasłużonej) i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko gratuluję wygranej, box był cudny i zasłużył na takie wyróżnienie;)
    tak samo z kartkami wszystkie są piękne i Szefowa na pewno zaliczy, bo przede wszystkim mamy sie dobrze bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace :) Ja niestety nie podołałam wyzwaniu :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje karteczki jak zawsze śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się uwinęłas! A ja specjalniekupiłam stempelek...hahahah...z konikiem i gourjuską:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prace stworzyłaś. Serdecznie gratuluję wygranej :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak widziałam wyniki i gratuluje! Zasłużyłaś na wygrana bo świetna robote wykonałaś:) karteczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki są prześliczne:) Gratuluję wygrane, w pełni zasłużonej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo, że bez konika, to tak różnorodne są Twoje karteczki, że aż dech zapiera. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń