wtorek, 2 stycznia 2018

621. Kartki BN 2017_podsumowanie zabawy

Dziękuję Wam za roczny trud jaki włożyłyście w tą zabawę uczestnicząc w niej co miesiąc.
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM RAZEM I KAŻDEJ OSOBIE Z OSOBNA!
Każda zrobiona przez Was kartka motywuje mnie do prowadzenia tej zabawy dalej.

Zastanawiałam się w jaki sposób Wam to wynagrodzić i chcąc wynagrodzić większość z Was za wzór wzięłam sobie zabawę u Inki. 
Będzie też zaległa nagroda i to od niej zacznę.
Jeśli pamiętacie podsumowanie roku 2016 to wykonałyśmy wtedy 701 kartek.

I dla Was kochane mam taki banerek, częstujcie się jeśli chcecie :)

W 2017 roku do zabawy przystąpiło 82 osoby.
Dla Was dziewczyny taki banerek

Podsumowanie miesięczne:
Styczeń - 111
Luty - 105
Marzec - 94 
Kwiecień - 94
Maj - 89
Czerwiec - 86
Lipiec - 77
Sierpień - 74
Wrzesień - 98
Październik - 76
Listopad - 80 
Grudzień - 111
Ogółem wykonałyśmy 1095 kartek BN.
Dziękuję za ten wynik!
Ciekawostką jest to, że w grudniu bawiło się najmniej osób (41 zalinkowanych), a liczba kartek, które powstały jest imponująca!
W styczniu natomiast bawiło się nas, aż 66 z tendencją malejącą, aż do grudnia z miesiąca na miesiąc coraz mniej.

36 osób zrobiło więcej karteczek niż 12.
11 osób wykonało 20 i więcej kartek w ciągu zabawy.

Rekordzistką okazała się Agatka Baran (co z pewnością Was nie dziwi), która zrobiła, aż 91 kartek!!! Drugą osobą, która wykonała bardzo dużą ilość kartek jest Renia, aż 48 kartek. Dla Was dziewczyny poniższy banerek.


17 osób bawi się nieprzerwanie drugi rok przez 24 miesiące co miesiąc robiły karteczki wg wytycznych, a są to:


I dla Was kochana platynowa odznaka:

Rok 2016 - 701 kartek.
Rok 2017 - 1095 kartek.
W dwóch edycjach zrobiłyśmy 1796 kartek.


Bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie Scrapkowo.pl otrzymuje Ewa Jurewicz 
Serdecznie gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę. Proszę o kontakt mailowy.

Mam nadzieję, że dobrze wszystko policzyłam i nikogo nie pominęłam. W razie, gdyby jednak tak się stało to proszę o kontakt.

***
Do grona dziewczyn, które wykonały kartki w 12 miesięcy dołączyła jeszcze Anarietta.




38 komentarzy:

  1. Ale zaszalałaś z tym podsumowaniem :-D Fascynujące ,ile to kartek jesteśmy w stanie zrobić na takie wyzwania .I Ty się Uleńko dziwisz ,że ciągle są chętne osoby do zabawy ? Gdyby nie zabawa u Ani ,Ciebie i Inki nie wyrobiłabym się z kartkami na święta ;-)Dziękuję za wyróżnienie ,za podsumowanie i za Twój nieustający zapał do trwania przy tym pomyśle i za pomysły :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące liczby! Dziękuję Ci bardzo za organizację i że mogłam bawić się w kartkowanie razem z Wami :) Ja się najbardziej cieszę Ulu, że mimo wątpliwości ciągniesz dalej ten wyzwaniowy wózek i możemy się motywować i mobilizować kolejny rok..i tylko malutki żal, że nie udało mi się grudniowej kartki zrobić żeby być w tym zacnym 39 osobowym gronie...no cóż, jest co poprawić w 2018 :]

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, imponujące podsumowanie, super zabawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula cudowne podsumowanie , liczby powalają . Dziękuję Ci pięknie za tą zabawę .... a pamiętam kiedy ją wymyśliłaś i zaczynałaś i jak chciałaś zrezygnować bo "Ktoś" napisał negatywny komentarz. I co??? ciekawe czy ten ktoś przeczytał dzisiejsze podsumowanie ???
    Ciesze się, że znalazłam się w tak zacnym platynowym gronie. Banerki porywam , i czekam z niecierpliwością na pierwszą mapkę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Podziwiam za chęci - za robienie podsumowań i te odznaczenia. Super sprawa ;-)

    Ulu, ogromna prośba o podlinkowanie moich spóźnionych karteczek: http://anarietta.blogspot.com/2018/01/kartki-bn-tusal.html
    Bardzo dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko dziękuję za piękne podsumowanie, wszystko pięknie podliczyłaś-oj napracowałąś się przy tym.
    Banerki sobie powieszę a co niech cieszą oko piękne wyróżnienia. Gratuluję Ewuni wygranej:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie, Uleńko!
    Gratulacje dla wyróżnionych Dziewczyn! Mam nadzieję, że po przymusowej przerwie uda mi się powoli wrócić do kartkowania...
    Wszystkiego dobrego na cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zestawienie. Dziękuję za tę zabawę. To dobra mobilizacja do tworzenia. Banerki zabieram i bawię się dalej 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko! Bardzo Pięknie wszystko podsumowałaś , Bardzo dużo karteczek powstało - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe podsumowanie jak zawsze precyzyjne:-). I ja jestem wśród wyróżniowych. Dziękuję za motywację do tworzenia kartek.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Ulu twoją wytrwałość i skrupulatność w "ogarnianiu" zabawy. Gratuluję rekordzistkom systematyczności i kreatywności. Zazdroszczę banerków, bo to bardzo miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam to podsumowanie. Pewnie sporo czasu zajęło.
    Pewnie w tym czasie zrobiłabyś niejedną karteczkę.
    Dziękuję za twoją pracę.
    Zastanawiam się jak na moim przeładowanym już blogu wyeksponować otrzymane banerki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujący ranking !!! Ilość kartek mnie powaliła totalnie. Dopiero w liczbach człowiek widzi jaki to ogrom. Podziękowania Uleńko dla Ciebie ,że to wszystko ogarniasz i tak pięknie dokumentujesz. Zwyciężczyni gratuluję !!! Pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie! Mówiąc kolokwialnie - kawał dobrej roboty :-).
    Gratuluję Dziewczynom, a Tobie Ulu dziękuję za zabawę i za możliwość dołączenia do tak wspaniałego grona kartkowiczek. Liczba kartek...wow, oniemiałam :), z przyjemnością poczęstuję się banerkiem i dołączę do tegorocznej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podsumowanie:)
    dziękuje za dotychczasową zabawę i czekam na kolejne wytycznych
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!! Wspaniałe podsumowanie!!! Niektóre dane sprawiły, że szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale się działo dziękuję za zabawę bawimy się dalej:)
    ale jestem ciekawa tych tematów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super podsumowanie zrobiłaś:) Dziękuję za wspólną zabawę przez te 2 latka, i już z niecierpliwość czekam na styczniowe wytyczne:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Niesamowite jesteście! Mam nadzieję, że na koniec roku i ja będę mogła pochwalić się karteczkami, zmotywowana przez zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne podsumowanie Ulu, a liczby są imponujące! Dziękuję za kontynuowanie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkim Dziewczynom wytrwałości ... imponująca ilość zrobionych kartek.
    Wspaniałe podsumowanie i odznaczenia :) Brawo Wy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ula! Ale ogarnęłaś pięknie temat :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ podsumowanie, jestem pod wrażeniem!:) I jakie fajne odznaki, załapałam się i biorę!:)I tylko mi szkoda, ze ja mapek nie lubię i chyba nie wezmę udziału w trzeciej edycji... Ale jeszcze zobaczę pierwsze wytyczne. I dziękuję ci serdecznie za zabawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To dopiero jest niezłe podsumowanie :)
    Dziękuję za śliczne banerki, juz sobie je porwałam do posta podsumowującego. I gratuluję innym wyróżnionym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojojoj co za swietne podsumowanie!!! Podziwiam zapał i prace która wkładasz w zadbane !!! Ulo i dziekuje za wyróżnienie, no i wszystkim Dziewczynom gratuluje!!! Powodzonka i miłej zabawy przy tworzeniu karteczek w tym roku zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalne podsumowanie,wszystkie dziewczyny spisały się na medal:) Kurczę trochę mam nerwy że zabrakło mi jednego miesiąca,mogłam nadrobić,ale zapomniałam :)) cóż postaram się w tym roku zaliczyć całość :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. imponujący wynik, gratuluję! świetnie podsumowałaś Ulu ten czas, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam pracę jaką włożyłaś w to podsumowanie! Te liczby robią wrażenie, gratuluję wszystkim dziewczynom:) I jeszcze raz dziękuję Tobie Uleńko za super zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejku, tak się zaczytałam w tych statystykach, że prawie przegapiłam radosną nowinę na końcu :) To się nazywa fajnie zacząć rok. Ślicznie dziękuję Uleńko, strasznie się cieszę na nowe zakupy. Zaraz napiszę na @. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulciu, świetne (i na pewno pracochłonne) podsumowanie. Z dumą porywam platynową odznakę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ podsumowanie!! Szaleństwo istne! :)
    Imponująca zarówno liczba osób biorących udział w zabawie jak i stworzonych karteczek :)
    Nieśmiało wpisałam się w tym roku, mam nadzieję, że motywacja będzie żeby z Wami podziałać :)
    Systematycznie i cały rok :) :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Gratulacje dla dziewczyn, które otrzymały fantastyczne wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojoj główka boli od tych liczb, ale to świetnie!! super, że są tak zdolne osóbki

    OdpowiedzUsuń
  33. Imponująca ilość kartek. Dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie to wygląda! :) Dziękuję za podsumowanie! :) Z niecierpliwością czekam na mapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe podsumowanie! Gratuluję dziewczynom wszystkich odznak, a szczególnie platynowej:) Zabieram swoją i uciekam;)
    Dziękuje Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! ale podsumowanie!!
    Gratuluję Wszystkim wyróżnionym, szczególnie tym systematycznym! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko,ale niespodzianka piękne podsumowanie.
    Napracowałaś ogromnie i bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę i oczywiście bawię się dalej. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję pracowitym Dziewczętom i nieustannie podziwiam.

    OdpowiedzUsuń