poniedziałek, 19 czerwca 2017

521. Serce ze słów

Wiecie dlaczego nie skończyłam wróżki różanego ogrodu? Dlatego, że porzuciłam wszystkie rozpoczęte hafty dla innego wzoru. Będę się teraz chwalić co nie do końca leży w mojej naturze, ale może czas zacząć. Jak wiecie od czasu do czasu testuję wzory Moniki Blezień, ale oprócz tego zdarza mi się czasem zrobić rysunek do jakiegoś wzoru czym się zbytnio nie chwalę. Jednak dzisiaj się pochwalę, bo jestem niesamowicie dumna z naszego nowego dziecka jakim jest serce ze słów.

Ten wzór to alternatywa dla osób, które szukają czegoś innego niż para nowożeńców lub dłonie. Wzór mimo swoich rozmiarów (150 x 138 krzyżyków) wyszywa się szybko i przyjemnie, a do jego wyszycia potrzeba tylko dwóch kolorów muliny. Bardzo kusiło mnie, żeby zrobić niebieskie ;)
 Serce zostało wyszyte na Aidzie Rustico 16ct firmy Zweigart dwoma nitkami muliny DMC.
 W serduszkach po środku znajdują się inicjały, jest też data ślubu. Wzór  zawiera alfabet i cyfry, więc można go dostosować do swoich potrzeb.
Oprawiony w moim zielonym balkonowym raju ;)
Wg mnie ten wzór jest uniwersalny. Wyhaftowane serce można wręczyć zarówno nowożeńcom, jak i jubilatom, którzy obchodzą rocznicę ślubu. Wzór, jak i wszystkie potrzebne materiały możecie kupić u Moniki Tutaj.
W moim hafcie brakuje jednego serduszka, kto zgadnie którego? (poniżej oryginalny wzór Moniki do pomocy przy szukaniu ;)


I na koniec jeszcze... Wprawne oko zapewne wypatrzyło już, że nasze małżeństwo w tym roku staje się pełnoletnie stąd taki prezent sobie zrobiłam, a co! A dla Was taki prezent ode mnie ;) Tacy byliśmy jeszcze wczoraj...

Wszelkie opinie techniczne na temat wzoru i nie tylko mile widziane :)
***
Serce zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy


50 komentarzy:

  1. Piękne! Wspaniały prezent sobie sprawiłaś.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serce. Zresztą kwiatki tez narysowalas śliczne. Kolejny talent ukazałas nam.
    W sercu podobają mi się słowa. Są świetnie ułożone i dobrze się czyta. Mi się bardzo podoba. A serduszka brakuje między słowami "zwycięża wszystko" buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa pamiątka, a wykonałaś cudownie,świetnie,że można takie serducho podarować na wiele okazji, piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego zatem z okazji rocznicy! A prezent wyszyłaś Wam piękny. Ta aida dodaje takiej szlachetności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór i cudną pamiątkę dla Was stworzyłaś! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serducho, właśnie szukam wzoru na 50 rocznicę ślubu dla kuzynów i właśnie takie byłoby super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serce, cudna pamiątka (brakuje serduszka po zwycięża ;) ). Wam wszystkiego dobrego! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, z Twoją pomocą zrodziło się tak piękne dzieło, że wcale się nie dziwię, iż od razu podjęłaś pracę nad nim.
    Wyszło przepięknie! Aida Rustico była tu idealnym wyborem. Pięknie podkreśliła czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mkniesz z pracami ...co rusz to coś nowego...śliczności!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wzór :)
    Gratuluję pełnoletniości we dwoje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie piękna pamiątka rocznicowa. Gratuluję pełnoletności :) Ja brałam ślub 30.07 tylko pięć lat wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko, cudny haft. Serduszka brakuje przy słowie zwycięża:)
    Życzę Wam jeszcze wielu takich pięknych wspólnych rocznic, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulcia, gratulacje- to wy juz też dinosaury jesteście :)Ale młode dinosaury :)Haft piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) A wiesz, że czasem jak rozmawiam z dziećmi to właśnie tak się czuję... jak dinosaur ;) hehehe...

      Usuń
  14. Na niebiesko myślę, że też serduszko wyszłoby ładnie, tak jak i na innych kolorkach.
    Śliczne serce. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko! Cudowny Prezent sobie sprezentowałaś, Serducho jest przeurocze, Wszystkiego Najlepszego na następne osiemnaście lat - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne!!! możesz być z siebie dumna! Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wzór . Bardzo mi się podoba. Gratuluję rocznicy !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne serducho!!! Fantastyczny prezent :DDD. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu takich rocznic Wam życzę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wzór a co za tym idzie wspaniała pamiątka powstała.Gratuluje pełnoletności;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serducho:)fajny pomysł na prezent:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulus ale wspaniały post! Gratuluje pomysłu i pięknego wykonania! Prezent faktycznie uniwersalny, chyba sobie zakupie ten wzór!!! A z okazji zbliżającej sie Waszej pięknej rocznicy zycze wielu łask Bożych na kolejne takie rocznice i milosci i szacunku do siebie nawzajem!!! Sciskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo oryginalny prezent sobie, Wam zrobiłaś:) podoba mi się i pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona za równo pomysłem jak i wykonaniem. To piękna pamiątka pasująca na wiele okazji.
    Serdecznie gratuluję rocznicy!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne!!! Masz rację nadaje się na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten wzór Moniki. Pięknie to wykonałaś Uleńko : Nam ze ślubnym też stuknęła 18-tka w tym roku, tyle że w kwietniu, ale szewc bez butów chodzi i pamiątki nie mam ;) Może nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne serce na piękną okazję!!! Gratuluję Ulciu pięknej rocznicy i życzę kolejnych pięknych rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie Ci wyszło to serduszko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Romantycznie :D
    Pięknie się spisałyście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji rocznicy ślubu! Piękną pamiątkę zrobiłaś, serce jest śliczne, bardzo podobają mi się czcionki...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiesiłabym sobie na ścianie ten obrazek. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna pamiątka! Do rocznicy jeszcze ponad miesiąc, ale gratuluje serdecznie:)
    Wspaniały wzór! Juz zaświeciła mi sie lampeczka, ze mogłabym coś takiego wyszyć na slub córci;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne serduszko:-) Wielkie brawa dla Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały haft! Faktycznie wzór bardzo uniwersalny :) Cudowna pamiątka :) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny wzór! Oprawiony w tę śliczną ramkę jest po prostu zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten hafcik jest przeuroczy:) Najlepsze życzenia z okazji rocznicy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ cudne to jest! Bardzo mi się podoba 😃! Dziękuje za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca Ulu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń