sobota, 10 czerwca 2017

516. Box na rocznicę ślubu

Na rocznicę ślubu rodziców koleżanki miałam zrobić kartkę. Po namyśle zrobiłam box. Jest to mój pierwszy box, więc krytyczne uwagi mile widziane :)
Box nie jest zrobiony na kupionej bazie. W całości jest zrobiony przez mnie :)








Tak sobie myślę, że box to taka rozbudowana kartka, więc posyłam na wyzwanie Ilonki :)
Nakarmię jej żabkę w tym miesiącu, jak żadną inną ;) Hehehe... najwyżej Ilonka wyrzuci lub pominie ;)
Wyzwanie Ilonki w KTM Ukwiecone kartki



33 komentarze:

  1. Ale swietny box, ten pyszny tort i ta wspaniała kompozycja kwiatowa! Gratuluje Ulo, wspaniały poerwszy raz:):):) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!! Nie do wiary że to Twój pierwszy. Kiedyś dawno temu popełniłam jednego, ale nie było się czym chwalić;) Zdecydowanie wolę robić kartki;)
    Miłej soboty Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu żadnych wad nie widzę ,torcik pięknie ozdobiony ,ścianki też .Urocze te motylki :-D Ja też sama wycinam bazy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulka, twoje prace zachwycają! Zdolniacho ty moja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, debiut jest oszałamiający, Box zrobiłaś perfekcyjnie, a torcik to już prawdziwe mistrzostwo.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box, piękny środek.
    Nie pomyślałabym, że to Twój debiut w tej formie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko. Sama zrobiłaś tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, ukwiecony box ze wspaniałym tortem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulcia pierwsze koty za płoty, jest świetny, nie ma krytykować :), ślicznie udekorowałaś torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko bardzo mi się podoba box w Twoim wydaniu - jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, piękny i pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulka aż wierzyć się nie chce ze to debiut:-D Piękny box, tort ach cudeńko. Wspaniałe wszystko zagrałas. Buziaki i miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolniacha! Box wspaniały ale tort mnie zachwycił!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratulacje z okazji udanego debiutu, Cudo zrobiłaś, a tan torcik to już mistrzostwo świata. Aż mi wstyd że ja wysłałam na wyzwanie kwiatki z gazety :-(
    Miłej słonecznej niedzieli.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko! Wspaniały Box, Tym bardziej że od podstaw jest zrobiony przez Ciebie, Torcik pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki smakowity tort! ;)
    Chciałabym się kiedyś nauczyć robić takowe. ;)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny box, też muszę kiedyś spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny box, takie pudelko jest jeszcze przede mna, zycze powodzenia w wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny box. cudowny :) piękny. brak mi słów na opisanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wierzę że to Twój pierwszy,jest śliczny,ten tort na środku,rewelacyjny !!!
    Ja jeszcze nie próbowałam swoich sił w tym temacie,może kiedyś :)
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny boxik Uleńko :)
    Pięknie go obsypałaś ślicznymi kwiatuszkami :)
    Faktycznie nakarmiłaś żabkę jak nikt inny :)
    Dziękuję bardzo :)
    Pozdrawiam ponownie :* :)*
    Ps.Debiut wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ smakowity torcik skrył się w Twoim boxie!
    Całość prezentuje się pięknie i okazale :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy i od razu taki cudny. I ten tort :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy bym nie zgadła, że tak może wyglądać pierwszy box, jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały box!! Ślicznie ozdobiony środek!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy? No nie może być! Piękny box, wspaniałe połączenie kolorów, no a ten tort w środku to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło idealnie! Torcik przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń