niedziela, 4 czerwca 2017

513. Wygrana w Zaciszu wyśnionym

U Magdaleny, która prowadzi bloga Zacisze wyśnione wygrałam książki:
- Gry i zabawy z dawnych lat oraz
- Wielkie małe książki

 Nawet nie macie pojęcia jakie wielkie było moje zdziwienie kiedy listonosz "przytachał" wielką ciężką paczkę, a po jej otwarciu moim oczom ukazał się taki widok:
Tak pięknie zapakowane i przewiązane wstążeczkami zostały książki, które wygrałam...
Obydwie książki są warte polecenia. "Gry i zabawy z dawnych lat" pozwoliły mi przenieść się w czasy mojego dzieciństwa, a i dzieci z zainteresowaniem, i zdziwieniem oglądały już i czytały tą książkę. 
Moje młodsze dziecię od razu "zaklepało" sobie dwie książki. Widzicie tę radość w oczach? 
Książka "Z życia dzieci wzięte. Dowcipy dla dzieci i o dzieciach" była już czytana i dziecię chichotało co nie miara ;) "Kocie kapelutki" bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, bo książka oprócz zabawnych zdjęć kotów w różnych nakryciach głowy zawiera opis danego nakrycia i ciekawostki o kotach.
Bardzo ucieszyły mnie kolorowanki. Ich tematyka była dla mnie zaskoczeniem. Czyżby zbieg okoliczności? Wszakże jestem konstruktorem ;)
Dwie ostatnie książki z zainteresowaniem oglądało starsze dziecię, ale chyba najpierw ja te książki przeczytam, a wtedy się zobaczy...

Bardzo dziękuję Magdalenie za taką wypasioną paczkę z książkami. 

***
W tym roku w czerwcu mija trzy lata jak jestem z Wami. Szczerze mówiąc omal o tym nie zapomniałam... 
Jak wiecie ostatnio targają mną liczne rozterki... prowadzić - nie prowadzić, pisać - nie pisać... Nie będę robić żadnych podsumowań... Chciałabym Wam natomiast podziękować.

Dziękuję Wam za to, 
że mnie wspieracie,
że dodajecie mi siły i motywacji do podejmowania kolejnych wyzwań,
że komentujecie,
że zaglądacie.
DZIĘKUJĘ ZA TO, ŻE JESTEŚCIE!

Jeśli macie ochotę to pod tym postem w żabce podlinkujcie swoje blogi. Żabka będzie aktywna do 14 czerwca do 23:55. Nie ma żadnego banerka, nie trzeba też nic pisać u siebie na blogu. Kto zagląda i czyta ten tu z pewnością trafi.
15 czerwca wylosuję jedną osobę dla której przygotuję niespodziankę :)  


44 komentarze:

  1. Kochana czytamy podglądamy i podziwiamy pisz maluj haftuj i co tylko jeszcze ,,bądz przykładem inspiracją:)kartkuj z nami :)
    buziaki zaglądam zawsze i wspieram myślą i słowem:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz! Zmieniaj platformy, zmieniaj blogi, ale pisz! Mówi Ci to pisząca bloga od 2006 roku :) Przerobiłam już dwa blogi na wp, potem blox, blogspot, teraz WordPress i własna domena... ale przestać nie mogę :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz. A jeśli czujesz niemoc, weź urlop na chwil kilka i wróć. Ja przez to niedawno przechodziłam.
    Ps. Piękną paczkę dostalas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masę wspaniałych prezentów otrzymałaś! Gratuluję 3 latek i z wielką przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie myśl o zaprzestaniu blogowania!!! Bo przyjadę do Rzeszowa (znowu!) i będziesz mnie miała na głowie! Dziękuję Ci Ula za wszystko i za wczoraj :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym Cie mieć na głowie trochę dłużej niż wczoraj! Bo trochę krótko było... Następnym razem jakoś inaczej to zorganizujemy ;) a może w końcu wybiorę się w okolice Sanoka w końcu wkrótce wakacje :)

      Usuń
  6. Ulcia, no oczywiście, że tutaj być, prowadzić i pisać, nie może być inaczej! :) Super prezent dostałaś, miłego czytania Wam wszystkim życzę :) A Tobie gratuluje tych 3 lat i wierzę, że jeszcze nie jedną rocznicę będziemy tu z Tobą obchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygranej gratulowałam Ci już na blogu Magdaleny, ale i tu serdecznie gratuluję :) Troszkę Ci zazdroszczę tej książki o zabawach mojego dzieciństwa.
    Gratuluję również trzech latek w blogosferze i życzę jeszcze wielu owocnych - pisz koniecznie.
    Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała niespodzianka. Książek nigdy dość :)
    Pisać! Pisać! I jeszcze raz pisać .... rozterki i wątpliwości mamy wszystkie, ale nie poddawaj się i dziel się z nami swoimi przemyśleniami i twórczością :)
    Dołączam chętnie do grona oczekujących niespodzianki od Ciebie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fantastyczne nagrody, Magdalena zawsze dodaje niespodzianki, super jest u niej wygrać. Izabelka widzę zachwycona :).
    Ja ci dam zaprzestanie blogowania, kurcze bo jak wpadnę do Rzeszowa, oj marzy mi się spotkanie z Tobą Ulcia, mam nadzieję, że kiedyś do tego dojdzie. Rozgoń te nie dobre myśli :) Życzę kolejnych wielu lat blogowania kochana, oczywiście zapisałam się w kolejce :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulka śliczna wygrana. A Izabelka ma też radość z twojej wygranej - super. O blogu juz wiesz wszystko haha nie mogłoby cie tu zabraknąć, a ze masz czasem mieszane myśli i uczucie to zdarza się. Bez twoich pięknych prac smutno tu by było. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podałam linka do siebie :)
    super książeczki.
    a blog na prawdę warty uwagi. lubię tutaj przychodzić i oglądać, czytać to co pięknego robisz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko jeszcze wielu takich rocznic z Nami Ci życzę i pisz ,pisz ,pisz ile się tylko da .Tu zawsze są osoby ,które na Twoje wpisy czekają :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książeczki super.Masz rozterki czy prowadzić blog? Chyba sama ilość komentarzy pod każdym postem wskazuje że każdy pragnie Twojego pisania.Ja też mam czasami wątpliwości bo bardzo dużo czasu zajmuje mi to pisanie ale ciągle dzięki blogowaniu mam co robić poznając nowe techniki i na razie będę pisała :-). Pozdrawiam i dołączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulu gratuluję Ci tak wspaniałej wygranej. Super książeczki. :)

    A Ty nie znikaj- bo kto będzie nas napędzał do działania i będzie naszą inspiracją. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko serdeczne życzenia z okazji kolejnych urodzin bloga:)
    I bądź tu z nami Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie myśl o zamknięciu bloga:))kto mnie zmobilizuje do robienia kartek?będziesz mnie miała na sumieniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. To dopiero trzy lata? A wydaje się jakby to więcej było.
    Gratuluję tych trzech latek blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już trzy lata? Gratuluję! :)
    A bloga nie kończ - to byłaby wielka szkoda!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne książki, już same tytuły zapraszają do czytania :DDD. Gratuluję wygranej :DDD.
    Ula, musisz być z nami, nie ma mowy, żebyś zniknęła. Nawet o tym nie myśl.
    Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin, moje będą w lipcu, właśnie coś tam przygotowuję. Oczywiście staję w kolejce po niespodziankę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulciaaaa...zjadło mi dłuuuugi komentarz. Pogadamy- buziam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem dopiero chwilę krótką, ale zostać zamierzam :) gratuluję trzecich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulciu, prowadzić i pisać! Innej opcji nie ma:)
    Gratuluje takich pięknych książek, no i wygranej u Marylki.
    Kochana, sto lat blogowania jeszcze Ci życzę i wrzucam się do żabki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej i trzech latek blogowania Uleńko!!! Dobrze, że jesteś z nami :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej!
    Uleńko, życze Ci wielu wspaniałych rocznic i dziękuję że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No przecież nie mogło mnie tu zabraknąć :-) Pomysł z żabką genialny , chyba sobie zapożyczę :-)
    Ula Gratuluje trzech latek ... a zanim pomyślisz o zamykaniu spojrzyj na ilość linków pod żabką. Jesteśmy, zaglądamy i uwielbiamy i nawet nie myśl o zamykaniu !!
    Fajny prezent dostałaś, zaciekawiły mnie te kolorowanki architektoniczne . Jak dziecko nie było dla mnie cenniejszego prezentu jak kolorwanka i kredki.... hm może czas wrócić do dzieciństwa .
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pakę dostałaś, Izunia też widać ,że szczęśliwa. Fajnie ,że jesteś i bądź nadal <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uleńko! Wspaniałą nagrodę Otrzymałaś,Gratuluję Ci tych Trzech latek blogowania i Myślę że te Twoje rozterki Ci miną i zapomnisz o zaprzestaniu blogowania bądź dalej z nami - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękna wygrana, gratuluję:) Rozumiem Cię, że masz ciężkie chwile w blogowaniu, każdy z nas to przechodzi. Nie umykaj nam:) jak tylko mogę to tu zaglądam i podziwiam Twoje karteczki. Są pieknę i zazdroszczę Ci tej umiejetności, ja kartek nie lubie robić. Ale zawsze podziwiam osoby potrafiące tak pieknie złozyć drobiazgi w całość i to piekną:)
    Ula gratuluję trzech lat blogowania! Tyle czasu mineło, jak możesz zaprzestać!
    Pozdrawiam cieplutko i czasu życze , bo bardzo nam go brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej, gratuluję rocznicy.
    I nie opuszczaj nas, pisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulciu! Gratuluję wygranej i ciekawych książek. Wiem, w otrzymanej przesyłce największa radość to rozpakowywanie. Dobrej lektury życzę. Trzy lata blogowania to i dużo i mało. Można się czuć zmęczonym i "wypalonym zawodowo". Ale pozostań z nami jeszcze na troszkę!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale się dziewczyny obłowiłyście! Będzie co robić w wakacje na kocyku :)
    Ula, ja pamiętam, że blogowo to Ty roczek mniej niż ja...i naprawdę nie wiem kiedy ten czas minął! Kolejnych tak twórczych i inspirujących lat Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bez rozterek proszę :) Jesteś dla wielu inspiracją i nie wyobrażam sobie, żebyś porzuciła bloga. Gratuluję trzech latek blogowania i proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale, że udało Ci się wygrać te dziecięce książeczki :-) Jak widać u mnie na blogu, ja wciąż nie wyrosłam z książek dla dzieci i ciągle do nich wracam :-) Wszystko, co chcę wiedzieć o człowieku, o jego tęsknotach i marzeniach, o słabościach i ułomnościach tam właśnie znajduję. W baśniach... :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję tych trzech lat. Dziękuję Ci za nie. I nie odchodź, proszę. Zostań z nami jeszcze dłuuuuugo, dłuuuuugo...

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy i jeszcze wielu równie twórczych. Książkowa nagroda naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję książkowych upominków! Gratuluję rocznicy blogowania! Cieszę się, że jesteś i pamiętaj, że dzięki Tobie podchodzę do kartkowania już nie jak do przysłowiowego jeża. Dużo się też nauczyłam. Blogowanie kosztuje wiele godzin pracy, ale Twój blog pięknie się rozwija, zakop więc rozterki w ogródku i działaj dalej!!! Ściskam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko, gratuluję Ci tych trzech - choć wydaje mi się, że więcej - i życzę jeszcze wielu, wielu kolejnych. Twoje prace ogląda się przyjemnie, a bogactwo talentów jakimi dysponujesz pobudza i motywuje do działania :)

    Gratuluję również tego książkowego bogactwa. Tytuły, a przede wszystkim opisy zaciekawiły tak, że poszukam więcej na temat tych książek.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej oraz trzech lat w świecie blogowym.

    Pisz i nie przestawaj. Wiem, że czasem brakuje nam na to czasu, ale jak miło czytać komentarze i opinie koleżanek :)

    Pozdrawiam i życzę wielu kolejnych pięknych prac i twórczych lat.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana gratuluję wspaniałej rocznicy! Wspaniale, że z nami jesteś, że inspirujesz, dzielisz się z nami pięknymi projektami! Dziękuję za to, że jesteś! I życzę Ci wielu, wielu lat blogowania i tego, żeby rozterki poszły w nieznane! :)
    A wygrana wspaniała, piękne książki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. No moja droga ... coś stałego w blogosferze musi być także nie rezygnuj :))
    W kolejce się ustawiam :)
    Zabiegana ostatnio A.
    Ps. Kartkę z wyzwania majowego wkrótce nadrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana gratuluję Ci trzecich urodzinek,ja też w tym samym roku zaczynałam,ale w październiku,różnie bywało,też chciałam zrezygnować,ale zdecydowałam że nie,i ciągnę dalej,poznałam przez to wiele wspaniałych osób,w tym również Ciebie, z czego bardzo się cieszę :)
    Życzę Ci dalszych wspaniałych lat w blogowaniu :) Cichutko staję w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ulciu, gratuluję 3 rocznicy, mam nadzieję, że jeszcze przez dłuuugie lata będziesz raczyła nas swoimi ciekawymi pomysłami i wspaniałymi pracami:) Gratuluję też wygranych książek są naprawdę interesujące:)

    OdpowiedzUsuń