Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (3) Boże Narodzenie (52) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (153) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (182) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (28) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (145) Kartki BN zabawa całoroczna (45) Kartki przez cały rok u Ani (18) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (42) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (35) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

piątek, 7 kwietnia 2017

490. Sal nie sal_Cztery pory roku

Miało nie być więcej żadnych zabaw... kobieta jednak zmienną jest ;) 
Tym razem zabawa dla dziewczyn wyszywających :)


W związku z tym, że bardzo lubię wzory Moniki - zapraszam Was na sal - Cztery pory roku z Moniką Blezień

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają mi zdjęcie swoich haftów na maila lub zamieszczają u siebie na FB.
2. Zapisy do końca kwietnia (30.04.2017r.) w żabce pod tym postem.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Osoby zapisujące się są zobowiązane do zakupu wzoru Moniki tutaj - jedyne 16,35zł.
5. Wzór wykorzystujecie w jaki sposób chcecie - kartki (pojedyncze elementy), obraz, zawieszki, zakładki itp.
6. Wykonane hafy/prace publikujecie w następujących terminach:
wiosna - do 21 czerwiec 2017r.,
lato - do 20 wrzesień 2017r.,
jesień - do 20 grudzień 2017r.,
zima - do 20 marzec 2018r.

7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej.
8. Przed rozpoczęciem danego okresu (pory roku) zamieszczę post, do którego będziecie mogły podlinkować swoje prace. Pierwszy pojawi się 3 maja, drugi - 22 czerwca, trzeci - 21 września, czwarty - 21 grudnia. 9. Na koniec danego okresu opublikuję podsumowanie z Waszymi pracami.
10. Wykonane prace możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach, i gdzie tylko chcecie :)
11. Przewiduję jakieś nagrody, ale póki co to niespodzianka (w zależności od ilości chętnych).
12. Zabawa odbędzie się, jeśli zgłoszą się do niej co najmniej 2 osoby.


Najmniej czasu macie na wiosnę, bo jesteśmy w jej trakcie - 1,5 miesiąca, później czasu jest bardzo dużo, a wzorki malutkie bez konturów. Znając wzory Moniki mogę stwierdzić, że z pewnością szybko i łatwo się je wyszywa :) 
To co znajdą się chętne osoby, żeby się ze mną pobawić? 


***
09.04.2017r.
W związku z tym, że piszecie, że nie dacie rady, nie podołacie itd. tłumaczę dokładniej to co napisałam w pkt. 5 - "Wzór wykorzystujecie w jaki sposób chcecie - kartki (pojedyncze elementy), obraz, zawieszki, zakładki itp." - co oznacza, że nie musicie wyszyć całości danej pory roku. Możecie wyszyć jeden, dwa elementy i w jakiś sposób je wykorzystać, i to wystarczy. Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę wyszyć całość to jak najbardziej jest to mile widziane. Ze względu na ilość zabaw wybrałam taki wzór, który daje możliwość wybrania i wykonania tylko jego elementów, bez konieczności robienia całości. Wydawało mi się, że w ten sposób ułatwię Wam zadanie. To nie jest taki tradycyjny sal. Nazwa sal jest tylko dlatego, że będziemy korzystać z tego samego wzoru, ale efekt końcowy nie będzie taki sam. Mamy wspólny wzór i terminy,  a reszta to - "róbta co chceta". 



31 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału w Salach, ale chętnie będę podglądać postępy Koleżanek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to nie jest typowy sal, wyszywamy ten sam wzór, ale można wyszyć pojedyncze elementy i wykorzystać je na kartach, nie musisz wyszyć wszystkiego, możesz wyszyć jeden, dwa elementy z danej pory roku

      Usuń
  2. Fajna zabawa ale niestety tym razem odpuszczam :) Życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula czytasz w moich myślach, też mi chodził po głowie taki pomysł:-) Oczywiście jestem bankowo , kończy się sezon wielkanocny więc będzie można trochę odsapnąć . Mam nadzieję że wyrobię... może by tak wyprostować zakręty ?? W przyszłym tygodniu umieszczę informacje również na swoim blogu. Wzorek zakupie wieczorkiem , bo planuję większe zakupy :-)A banerek już wieszam u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu byłam na 100% pewna, że się skusisz ;) ja wczoraj zrobiłam malutkie zakupy ;)

      Usuń
  4. Ulcia kusisz oj kusisz.... ale czy dam radę przy małej-muszę pomyśleć. Jak coś będę wam kibicowała a wzorki fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dasz radę wzorki są małe, proste, bez konturów :) Kto jak nie my?

      Usuń
  5. Będę z przyjemnością podglądać Wasze wyszywanie i kibicować.
    Ale ja już nie dam rady.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, będę kibicować Waszym poczynaniom, bo ja nie z tych wyszywających:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaleństwo z tymi zabawami :) Ja się nie skuszę, ale fajnie, że będzie coś się działo :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nie trzeba haftować całości to ja jestem chętna. Wzorki Moniki wyszywa się szybko więc mam nadzieję, że dam radę.
    Banerek zaraz powieszę i zakupy też zaraz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście będę wśród kibiców podziwiać Wasze prace, sama bowiem kiedyś haftowałam pasjami. Niestety, ani wzrok ani inne nie pozwalają bratać się z ostrymi przyborami :/ A wzorki prześliczne- jak ja Wam zazdroszczę tej możliwości haftowania... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja takze jak Małgosia, bedę kibicowała:) Lubię hafty, wszelakie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Was! Będą piękne hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulu ja odpuszczam. Ledwo wyrabiam się z bieżącymi sprawami, a czekają jeszcze inne zaczęte. A do tego idzie do lata, gdzie na haftowanie to wogóle czasu nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę z przyjemnością podziwiała Wasze hafciki :-)
    Uleńko, serdecznie dziękuję za piękną karteczkę wielkanocną i przydasie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kibicuję całą GĘBĄ :)
    Coś tam o krzyżykach wiem :)
    Całe 20 lat temu haftowałam " ino wlazło " ;)
    Aż mnie kusi,oj kusi !!!
    Czekam na Wasze cudne prace z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko ja niestety spasuje, ale będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję Ula za zaproszenie :)
    nie umiem odmawiać nie wiem jak to wszystko ogarnę dzięki za wiare we mnie i zachętę:)podziałamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno powstaną cudowne hafty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zabawa, ale odpuszczam, nie dam rady z czasem.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie podołam ostatnio mało krzyzykowe.... ale trzymam za Was kciuki i mocno kibicuje!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajć, aż szkoda, że tak mało czasu! Ale! Mocno kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzór przepiękny :) jakbym haftowała to bym się pewnie zapisała. Ale będę Wam kibicowała :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kibicuje wszystkim hafciarkom! Będę podziwiać Wasze prace:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam wzór, nakarmiłam żabę... jeszcze nie wiem, czy wyszyję... ale jakby - to będę prace publikowała na FB, dobrze? Bo blogowe notki zaplanowałam już do grudnia i raczej nie znajdę tam miejsca na tego typu wpisy ;)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście Aniu, jak najbardziej możesz na Fb :)

      Usuń
  24. Zapisałam się w ostatniej chwili. Wzór zakupiłam już w listopadzie. Pora go zagospodarować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym się chętnie zapisała, ale pozostaje mi podziwianie Waszych prac. Ja wciąż zaginiona w czasie jestem...

    OdpowiedzUsuń