środa, 10 lutego 2016

247. Kartki Wielkanocne 3_9

Wyzwanie trzeciego etapu:


Temat, który wydawał mi się bardzo prosty przerósł mnie... 
Po wielkich trudach i mękach powstała pierwsza karteczka. Zupełny minimalizm... brak pomysłów co z tym dalej zrobić... koszmar...

Doszłam do wniosku, że nie podoba mi się wcale, nie mam na nią pomysłu i rzuciłam ją w kąt. Może kiedyś do niej wrócę... coś ulepszę...

Tym sposobem powstało takie coś:


Trochę lepiej niż za pierwszym razem, ale dalej mi coś w niej brakuje... ale poddaje się i takie posyłam do Ewuni.
Może następnym razem będzie lepiej...

***
Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem. 
Okazuje się, że publikację w nr 1/2016 Igłą Malowane miały też wraz ze mną dwie dziewczyny z blogosfery Promyk i Izabela. Zajrzyjcie na ich strony, bo naprawdę warto :)

31 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że pierwsza kartka bardziej pasowałaby na białym tle. Tak dla kontrastu. Moim zdaniem brakuje tam więcej białego.
    Druga jest bardzo fajna. Szczególnie różyczki dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Moniko :) baza jest taka niby ecru, potem złoto i grafika, może z białym dałoby lepszy efekt, takie za bardzo żółte...

      Usuń
  2. A wiesz, że niby taki prosty temat a ja tez miałam problem z kartką. W efekcie tez nie do końca jestem z niej zadowolona.
    Ale to chyba dlatego , że nie przepadam za religijnymi kartkami.
    Twoja druga chyba faktycznie ładniejsza . Ale ta pierwsza tez nie jest zła, bardzo fajny jest ten obrazek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Aniu taki prosty a poległam... Obrazek pierwszej bardzo mi się spodobał dlatego wybór padł na nią, a potem trochę kiszka... i jeszcze skończyły m się listki i takie tam inne co miałam w planie... muszę w końcu zakupy jakieś listkowo-kwiatkowe zrobić, bo ja to taka bezwykrojnikowa jestem i uczę się cały czas ;)

      Usuń
  3. Ula, obie kartki są super!!! Ta pierwsza ma przepiękną grafikę, ja bym już nic dawała, właśnie taka prosta jest piękna. A na drugiej bardzo podoba mi się ten pomysł z wycinanką i obrazkiem :DDD. Nic nie zmieniaj, kartki są piękne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :) z Twoich ust to prawdziwy komplement :)

      Usuń
  4. Czasami tak jest że coś nie idzie po naszej myśli.Trening czyni mistrza i karteczki wtedy wychodzą super.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetne karteczki zrobiłaś, ta druga powaliła mnie na kolana. Jest supeeeeer.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia- na pierwszej jest duży obrazek, więc niewiele można zrobić. Zgodzę się z Moniką, że chyba jasna baza byłaby lepsza i zastanawiam się, czy nie przesunąć digistempelka w lewy górny róg, bo tam się najmniej dzieje- dałabym tez pod digi coś z falbaneczką(Ty się nie martw, w tym tyg. to kicha, ale w następny weekend podziałam jakies scrapki:-)) Natomiast druga zachwyciła moje dzieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś moje dzieci drugą też zachwycone :) hahaha... może powinnam robić kartki na święta dla dzieci ;)

      Usuń
  7. Wiesz co ja na kartkach się nie znam ale mi się podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To "takie coś" wyszło Ci rewelacyjnie!:)
    Pieknie wszystko skomponowałaś...bardzo mi się podoba:)
    Pod Jezuskiem jest serwetka, czy to efekt dziurkacza zaokrąglonego ?
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :) dostałam to od Olenkaja w wygranej z candy z pewnością jest to wycięte z papieru ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się ta druga karteczka - z nałożeniem na obrazek... jajka :D efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :) Śliczna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej drugiej nic nie brakuje - jest śliczna i nastrojowa. W pierwszej grafika broni się sama. Nie każda kartka musi być zrobiona "na bogato". Świetnie sobie poradziłaś Uleńko. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko obie kartki są super,ta pierwsza nie potrzebuje wielu ozdobników,aby spełniać swoją rolę .Czasem prostota jest najlepszym rozwiązaniem .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa ja nie mam czasu wciąż na moje wielkanocne kartki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie mi się podobają, ale druga bardziej. Zdobi ją ta serwetka i kwiatki. W pierwszej sama grafika jest wystarczającą ozdobą. I powiem Ci,że nic bym w tych kartkach nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda!Moim zdaniem obie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. karteczki cudowne- świetnie interpretujesz temat religijny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste i oczywiste tematy bardzo często sprawiają trudności :) Kartki wyszły super - nic im nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulka szczerze to ja nie karteczkowa jestem-dopiero zabawa u dziewczyn może coś zmieni-jak dla mnie obie karteczki wyglądają bardzo ładnie. Pierwsza nie ma ozdobników ale obrazek sam w sobie jest dosyć ładny i chyba nic mu nie trzeba więcej, a druga wiadomo bardziej bogata. Wszystko zależy co kto lubi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ja też jestem mało karteczkowa i uczę się cały czas i zachwycam pracami dziewczyn :)

      Usuń
  20. Bardzo pomysłowo z tym jajkiem... :) Nowe życie... :))

    OdpowiedzUsuń
  21. I znowu udane Twoje karteczkowanie!

    OdpowiedzUsuń