środa, 21 października 2015

181. Napping Kitten / Śpiący kotek - koniec

Skończyłam kotka i o kolejnego ufoka mniej :) 


Kontury robiłam przez dwa dni, oczywiście z przerwami na czynności życia codziennego :)
Kotek gotowy, wyprany i wyprasowany czeka na oprawę.


  
Napping Kitten 
z kolekcji Gold Colection Petites firmy Dimensions

Wymiary w krzyżykach 90x128
Aida 18ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny
backstiche - 1 nitka muliny
wąsy - 2 nitki muliny
24 kolory. 

Poniżej na zdjęciach widać, że popełniłam błąd, o którym już wcześniej pisałam, czyli za grube nici... Już teraz wiem, że powinnam obrazek wyhaftować jednym pasmem muliny i wtedy krzyżyki były ładne i równiutkie. Trudno. Obrazek nie jest takiej jakości, jak bym chciała. Człowiek uczy się na błędach. Następnym razem będę już wiedziała, że nie zawsze należy wyszywać zgodnie ze wzorem.






 
***
Dziś są moje imieniny. Dostałam już od Was sześć paczuszek wymiankowych oraz jedną specjalną od bardzo sympatycznej Joli :) 
Dzisiaj pokażę Wam tylko kartkę od Joli, która jest piękna!
Zdjęcie ukradłam od Joli ;)
 Prawda, że piękna?

47 komentarzy:

  1. Kiciok przesympatyczny. Fajnie ,że zamieściłaś fotkę z konturami i bez. "Rysowanie kresek" igłą jest bardzo absorbującym zajęciem na już gotowych krzyżykach ,ale wyostrza i dodaje urody obrazkom.
    Piękna praca, gratuluję.
    Kartka imieninowa piękna, śliczne kolory.
    Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń, tych osobistych i twórczych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli haft jest z konturem to staram się zamieszczać bez i z, żeby właśnie pokazać jaka niesamowita jest różnica między jednym a drugim etapem :)
      Dziękuję za pochwały i życzenia, oby się spełniły :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin:) Karteczka śliczna, a kociak cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy śpioszek :) Miło widzieć go w całej okazałości.
    Bardzo się cieszę, że go skończyłaś Ula.
    Wszystkiego dobrego w dniu imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już zaczęłaś działać w tej dziedzinie to wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  5. prześliczny ten kotek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kociaczek :) Spóźnione życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak wyszedł fantastycznie, wygląda całkiem jak moje dwa kudłate śpiochy :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa... a u mnie ma zastąpić jednego kudłatego ;)

      Usuń
  8. Spóźnione życzenia imieninowe :-) A kotek pomimo zbyt grubej muliny prezentuje sie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy kotek.Ulka,wszystkiego co dobrem się zwie z okazji imienin.Kartki ślicznej nie zazdroszczę, bo też cudowną od Joli dostałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Więc ja mam dziś postawę kota z tego obrazka :) No po prostu niemoc mnie ogrania ;) No dobra może te dwie nitki muliny to odrobinę za dużo (choć ja jestem kiepskim ekspertem) ale wtedy kot byłby mniej puchaty i takiej wersji należy się trzymać ;))
    No i na koniec
    Wszystkiego imieninowego !
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się często ostatnio często zdarza postawa kota... :0 może to ta pora roku tak na mnie działa :)
      Co do dwóch nitek też tak sobie tłumaczę :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Rewelacyjny obrazek z kotkiem, warto było go skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft wyszedł przepięknie, a kontury podkreślają jego urodę:)
    spóźnione ale serdeczne życzenia imieninowe i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotek śliczny.
    Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia imieninowe: wszystkiego najlepszego, niech spełniają się marzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. karteczka śliczna i Kotek wspaniały jak dla mnie krzyżyki też są dobre, najładniejsze to te wąsiska :):):)
    i Ulo jeszcze raz STO LATEK !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, cudowny kociak! Podziwiam ten piękny haft! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tu , u Ciebie...z przyjemności zagoszczę na dłużej :)
    Haft z kotkiem...wspaniały:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybko Ci poszło z tym kotkiem i jak pięknie się prezentuje :).

    Kartkę już podziwiałam u Joli :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam go jak najszybciej skończyć i chyba mi się to udało :)

      Usuń
  18. Słodki kocio.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kotek wspaniały :) a kartka bardzo, bardzo urocza, ślicznie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  20. Kontury swietnie podkreslily haft! A ja dopiero przy tej odslonie, wypatrzylam biedronke ;)

    OdpowiedzUsuń