sobota, 16 maja 2015

113. Pierwszy album urodzinowy

Musiałam przerwać pracę nad Holiday... w czwartek moja córka dostała zaproszenie na dzisiaj na urodziny, więc na szybko trzeba było zająć się prezentem.

Solenizant jest wielbicielem kotów. Powstał pierwszy album z kotami w tle - córce się bardzo podoba, a czy spodoba się Karolowi? Zobaczymy już wkrótce :)

Tymczasem pokaże go Wam :) 









Do kompletu dorobiłam nietypową kartkę urodzinową, która w środku ma obrazek narysowany przez Izabelę. Kłębkiem z włóczki zainspirowała mnie Tina.


Z Holiday trochę przystopowałam tak, jak myślałam w tygodniu, bo niestety nie mogę mu poświęcić tyle czasu ile bym chciała, a postępy są takie...


Został mi muchomor i backstiche. Weronika już skończyła  zrobiła deszcz białym backstichem, ja chyba zrobię wg wzoru Chagi czarnym.
***
Witam wszystkich nowych obserwatorów. Rozgośćcie się u mnie.
***
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.

15 komentarzy:

  1. Piękny album. Myślę,że spodoba się solenizantowi. Gratuluję pomysłu na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ten album ,bardzo udany debiut. Myślę, że solenizant zadowolony na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pierwsze koty za płoty! ;) jestem pewna, ze album spodobal sie solenizantowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super dobrałaś papiery!!! ja również jestem pewna, że się spodoba!!! ja jestem pod wrażeniem.
    zapraszam na Candy do siebie
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kotek i kłębuszek:) Super albumik, no i spodobał się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały pomysł na fajny prezent :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki dopracowany ten album! Na pewno sie spodobal!

    OdpowiedzUsuń