czwartek, 12 czerwca 2014

1. Kamyczki "wspomnień"


...Piękny, słoneczny dzień. Byłyśmy z córką na placu zabaw. Wszędzie piasek... Moja córka go uwielbia, jak pewnie zresztą większość dzieciaków w  wieku przedszkolnym :) 
Ja niekoniecznie, bo po takiej zabawie piasek jest dosłownie wszędzie i powrót z palcu zabaw w większości przypadków kończy się kąpielą. 

Ale nie o tym chciałam Wam powiedzieć...
Podczas zabawy nazbierałyśmy kamyczków o różnej wielkości... były to kamienie niezapomnienia :) Moja córka stwierdziła, że będą jej przypominały różne rzeczy...
Kiedy wróciłyśmy do domu okazało się, że kamienie trzeba ozdobić, żeby ładne wspomnienia się ich trzymały.

Jak ozdobić kamienie, żeby małe dziecko miało z tego frajdę??? Zastanawiałam się przez krótką chwilę. Po czym... wzięłam pędzelek, poszukałam kleju z brokatem i do dzieła.
Pędzelek (nie pierwszej nowości), kamyczki, klej brokatowy



Mając potrzebne materiały rozpoczęło się ozdabianie kamieni. Oczywiście nie tylko kamienie były ozdobione, ale i palce. A ile radości i śmiechu przy tym było.


Finalnie nasze kamienie wyglądają tak:
 
Tęczowy

Teraz się zastanawiamy co można z nich fajnego zrobić i jakieś pomysły przychodzą do głowy, ale na ich realizację mamy za mało kamyczków "wspomnień".  
Następnym razem znowu wrócimy z kamieniami w kieszeniach :)


2 komentarze:

  1. Fajny pomysl! Moga byc swietna ozdoba np salonu, wystarczy wlozyc je do szklanego naczynia.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobiłąm do Twojego 1 posta:)
    duża metamorfoza bloga miło podglądnąć twoje początki kartek:)

    OdpowiedzUsuń